Community Management
In contact komen met jouw doelgroep neem ik uit handen voor je. Ervoor zorgen dat de vragen en reacties worden beantwoord. Dit binnen een afgesproken maximale responsetime.
Maak je vooral geen zorgen, want met mijn dienst webcare & community management zorg ik ervoor dat alle vragen van je volgers voor je worden beantwoord. Iets wat zeker niet onbelangrijk is. De volgers die jou een bericht sturen, zijn namelijk stuk voor stuk potentiële klanten. Grote kans dat deze volgers tot kopen overgaan wanneer jij ze precies het goede antwoord geeft. Interactie met je volgers zorgt er tevens voor dat je hoger in het algoritme op social media belandt. Meer klanten én zichtbaarheid, dus!
Communiceren met volgers in jouw tone of voice
Wanneer je zelf geen tijd hebt of vrij wilt maken om te reageren op de berichten op social media, komt Unique Communicatieadvies om de hoek kijken. WIj nemen dit voor je uit handen zodat jij je tijd aan iets kunt besteden waar je wél energie uit haalt. Alle reacties die worden gestuurd voldoen aan de tone of voice die past bij jouw onderneming. Terwijl jij werkt aan je bedrijf, zorgen wij voor meer interactie met je volgers. Een echte win-winsituatie.
Klantenservice op social media
Samen stellen we een lijst op met veelgestelde vragen die we beantwoorden in jouw tone of voice. Zo kan 80% van de vragen direct afhandeld worden.